صفحه ويكي ليكس فارسی واقعی

صفحه ويكي ليكس فارسی واقعی
از صفحه ويكي ليكس فارسی واقعی دیدن کنید

صفحه فیسبوک من

دنبال کننده ها

با پشتیبانی Blogger.

" چیزی برای گفتن"، فیلم مستندی است که در لهستان بین سالهای 1996-2000 تهیه کردم.

چیزی برای گفتن فیلم مستندی است که در لهستان بین سالهای 1996-2000 تهیه کردم. فیلم در مورد زندگی یک زوج جوان است که معتاد و مبتلا به بیماری ایدز هستند.آنها سعی می کنند به دیگران کمک کنند تا شاید بتوانند دیگران را مصرف مواد مخدر منع کنند. نام آنها آدم و ویولتا است. چهار سال بعد از تهیه این فیلم هر دو مردند.





ترجمه:
کشیدن حشیش یا انواع دیگر مواد مخدر شد قسمتی از کارهای روزانه ام.اولش تفریحی و بعد دائم. سرانجام مبتلا به ایدز شدم.




دو سال بعد.




چهار سال بعد



ترجمه:


نصیحت من به تو این است که مواد مخدر را هرگز امتحان نکن.
اگر دوستی تو را به امتحان کردن مواد مخدر دعوت کرد، از او فاصله بگیر. او دوست تو نیست.
اگر امتحان کنی دیر یا زود گرفتارش می شوی.