صفحه ويكي ليكس فارسی واقعی

صفحه ويكي ليكس فارسی واقعی
از صفحه ويكي ليكس فارسی واقعی دیدن کنید

صفحه فیسبوک من

دنبال کننده ها

با پشتیبانی Blogger.

آری اینچنین بود و اینچنین شد برادر.



... ناگهان دیدم که در کنار فرعون‏ها و قارون‏ها که  به بردگی‏مان می‏خریدند و به بیگاری‏مان می‏کشیدند، دیگرانی نیز به نام جانشینان این پیامبر سر کشیدند...

برادر! ناگهان دیدم که دیگر بار معابد عظیم و پرشکوه به نام او سرکشیده و شمشیرها بر رویشان آیات جهاد به سویمان آخته شد و باز از ثمره غارت ما به دست جور، بیت المال ها سرشار شد.


نمایندگان این مرد نیز به روستاهامان ریختند و جوانهامان را به بردگی نمایندگان و روسای قبایلشان بردند و مادرانمان را در بازارهای دور فروختند و مردانمان را به نام جهاد در راه خدا کشتند و همه یتیمان را به نام زکوة، غارت کردند. ناامید شدم که چه می توانستم بکنم برادر؟

قدرتی به وجود آمده بود که در جامعه توحید، همان بت ها را پنهان داشت و در معبد و محراب (الله) آن آتش های فریب را برافروخته بود. باز همان چهره های قارونی و فرعونی که تو خوب می شناسی برادر و چهره های قدیسین دروغ همدست و همدستان قارون و فرعون که به نام خلافت الله و خلافت رسول الله، بر جان بشریت و بر جان ما تازیانه شرع نواختند.

ما باز به بردگی افتادیم تا معبد بزرگ دمشق را بسازیم.
دیگر بار مبارزات عظیم، محراب های پرشکوه و قصرهای بزرگ و کاخ سبز دمشق و دارالخلافه هزار و یک شب بغدغد، به قیمت خون و زندگی ما سرکشید. و این بار به نام الله